Мовчання


Я хочу Тобі сказати і бачу, що слів замало. Відкриваю очі ширше, заколисую пам'ять, боюся повурухнутись... І все одно не вистачає. Легше дозволити собі розчинитись у тому, що буде завтра. Помріяти сизим птахом над вічним і неможливим.
Ти тихо зайшла в кімнату, поклала мовчання на стільчик. Я спробував закричати про те, що не можу більше. Ходити навколо, снувати, читати відсутність звуків. Вигадувати, як на вінілі з'явилася ця пилюка...
* * *
Ремарка.
Наш дім зараз нагадує лабіринт. На жаль, Мінотавр давно здох, і тепер нас ніщо не врятує. Запевне він завалив собою вихід, а вхід ми колись розібрали на будматеріал.
* * *
...Життя вже не йде по колу, не в'ється спіраллю часу, не міряє його кроки годинник, не корчить нам знаків.
Мовчання вмостилося зручно, згорнулось клубком пухнастим. Воно вже дзвенить у вухах і током судомить пальці. Воно віщує безсмертя, що варте одної миті, коли Ти ізвідси вийдеш, коли Я знов почну жити.
Зривай ці солодкі рани, полий їх солоним сміхом, розбий на друзки неспокій, дозволь собі не спинитись...
Залиш! Відпусти! Прокинься! Не вирощуй у горщиках квіти! Здивуйся, як легко вийти. Назовні. І вхід. Зачинити.

* * *
Це так класно, що ти завжди десь поряд, але було б просто чудово, аби ця тиша теж вміла мовчати.

Коментарі

  1. Мовчання - велике вміння вести бесіду. Проте не кожна людина вміє слухати, і не кожна людина вміє так говорити.

    ВідповістиВидалити
  2. згоден... однак, мовчання (ігнорування, байдужість) частіше створює проблеми, ніж їх вирішує)

    ВідповістиВидалити
  3. Ага, та й не тільки проблеми, а й приность біль.

    ВідповістиВидалити
  4. Мовчанням багато можна сказати...
    А можна й вбити, не сказавши всього одного, але найважливішого слова...

    ВідповістиВидалити
  5. в мене поки одна думка
    "не заважай мені": жити, бути, дихати, прибирати свої завали.

    але не в'яжеться з гарним враженням.
    мені рідно це читати.. сама плутаюсь

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні публікації