Дієта


Вони були разом. Дівчинка Маша і Каша. Каша кожен день розмовляла і їла Машу. Величезними шматками. А іноді по чайній ложечці, - щоб розтягнути задоволення. Маша не могла жити без Каші. І одного дня, коли Та відмовилась її їсти, дуже занервувала.
- Ти що, мене більше не любиш? - запитала Вона.
- Не знаю. Напевно, вчора переїла, - відповіла Каша і, про всяк випадок, кинула крихту Маші у себе.
- Смачно? - захвилювалася дівчинка.
Каша намагалася хоча б проковтнути крихту, - але та застрягла. Каша розчаровано подивилася на Машу і з острахом, приречено поповзла у бік.
- Але ж я не можу без тебе, - спробувала заплакати дівчинка. І не змогла. - Бачиш, я не можу без тебе навіть заплакати... Не йди. Не залишай мене одну... Колись тобі дуже подобались мої сльози, - сама ж казала, що вони сприяють травленню.

Каша мовчала. І продовжувала відповзати. Натикалася на стіни. Не знаходила виходу. Залишала сліди. Її прагнення утекти ставало усе більш очевидним. Маша уважно слідкувала за Кашею і у неї почала крутитись голова.
Дівчинка зітхнула. Протяжно позіхнула.
- Я - самотня, - вибачилась Вона і почала їсти Кашу.
З того часу Маша ніколи не втрачала апетиту. Її сльози солоним морем залили усе навколо і, гойдаючись на їхній поверхні, дівчинка не турбувалась про своє травлення.
Маша доїла Кашу рівно опівночі. І стала овочем. Таким величезним і сухим гарбузом. І усім її було дуже шкода. Усі, виявляючи увагу та розуміння, із співчуттям стукали Машу по помаранчевій поверхні і вдавали, що їм безмежно цікаво слухати гулкий порожній відзвук, що долинав зсередини...

Коментарі

  1. Дуже несподівана річ, яка може наснитися лише уві сні. Два абсолютно несумісні персонажі, які живуть під одним куполом чи навіть вакуумом. Мабуть краще куполом, бо у вакуумі ніде не знайти ані розуміння, ані своєї вини. Написано у кращих традиціях абсурду.

    ВідповістиВидалити
  2. продовжуємо прекрасну традицію перечитування по 8 разів...:)
    н а д з в и ч а й н о !!
    мені ці образи і їхня несумісність нагадують С. Далі. Ну з ним все зрозуміло: Хворів дядько, став психом.. Снились йому усілякі такі речі, він їх малював.. А з тобою що? О_0
    /жартую/
    прекрасна річ!

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні публікації